شهید صفــر زیــنتی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید صفــر زیــنتی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید صفــر زیــنتی

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام صفر (صفرعلی) زینتی از شهدای دانش آموز شهرستان عباس آباد می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : یحیی
تاریخ تولد : 1349/06/02
تاریخ شهادت : 1366/04/01
محل تولد : عباس آباد
گلزار شهدای زیارت ور عباس آباد
نحوه شهادت : اصابت ترکش و شیمیایی
محل شهادت : ماووت عراق
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

آخرين مطالب

وصیت نامه شهید صفر زینتی

پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۴۹ ق.ظ

پرودگارا اینک برای رضا وخشنودی تو وبه امر خلیفه بر حق تو که نائِب امام زمان (عج)نیز می باشد قدم به صحنه جهاد برعلیه کفر گذاشتم به آن امید که یا مرا به فیض شهادت برسانی تا شاید کفاره ای باشد برای محو گناهانم و ادای دینی درقبال جمهوری اسلامی و مرا بیامرزی وتوبه ام بپذیری که در همه حال به تو نیازمندیم و غیر از تو کسی را نداریم.  

ای خدای من بسیار در تلاش بودم تابرای تو باشم وبرای تو مخلص باشم و هر چند که لطف تو شامل حالم بود ولی شرمنده وسر افکنده ام وامید بخشش دارم .

خداوندا تو خود شاهدی که از مردن هراسی ندارم وبرای من شهادت بسیار شیرین است زیرا که من شهادت را از روی شناخت وآگاهی دریافتم نه از روی جهل ونادانی، شهادتی که امیرالمومنین می فرماید((بهترین مرگ شهادت است))،زیرا که باعت بقای نام نیک در دنیا وثواب آخرت است.((سوگند به آن خدایی که جان پسر ابی طالب در دست اوست هزار ضربه شمشیر برای من آسان تر از مرگ در بستر می باشد.))(1).خداوندا به محمد (ص) به خمینی ات سوگند که گرانبها تر از جانم متاعی ندارم  که بدهم اینک مرا گلگون شده و تکه تکه شده بپذیر.                                                                                                    

(1)نهج البلاغه،خطبه 123 

۹۵/۰۵/۲۱ موافقين ۱ مخالفين ۰
میثم میثم

نظرات  (۱)

عالیییییی بود
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی